brex.ir
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۹۷ بازدید

تحرک الکترونیکی در بخش مهندسی

تحرک الکترونیکی در بخش مهندسی

تحرک الکترونیکی در بخش مهندسی

مهندسی برای اجازه دادن به دنیای مدرن برای اجرای روان بسیار مهم است. این بخش بسیار گسترده است و طیف وسیعی از صنایع را در بر می گیرد. اگر کسی می خواهد کسب و کار مهندسی خود را راه اندازی کند، ابتدا باید در مورد محصول یا خدمات خاصی برای ارائه تصمیم بگیرد. آنهایی که به اندازه کافی منحصر به فرد هستند، یک پایگاه مشتری اختصاصی پیدا خواهند کرد. هنگامی که مفهوم کلی شرکت تکمیل شد، زمان آن فرا رسیده است که به لجستیک فکر کنیم.

شرکت های مهندسی اغلب به وسایل نقلیه حمل و نقل زیادی نیاز دارند. اینها ممکن است برای آوردن مواد، ابزار و قطعات استفاده شوند. آنها همچنین می توانند با تحویل محصول به مشتریان، هدف فروش را انجام دهند. در گذشته چنین خودروهایی با سوخت فسیلی کار می کردند. در دنیای مدرن، کسب و کارهای بیشتری به این روش قدیمی پشت می کنند. بنزین با انتشار کربن مرتبط است. همانطور که شرکت ها به سمت شیوه های سبزتر حرکت می کنند، جذابیت انرژی الکتریکی بیشتر می شود.

آینده

مفهوم تحرک الکترونیکی برای آینده بخش مهندسی مهم است. استفاده از ماشین‌ها، کامیون‌ها و دوچرخه‌هایی که صرفاً با برق کار می‌کنند را تشویق می‌کند. شرکت SHIFT یک شرکت نوردیک است که با مدیریت پس از فروش حمل و نقل الکترونیکی سروکار دارد. هنگامی که شرکت مهندسی خودروهای الکتریکی خود را خریداری کرد، می‌تواند با SHIFT همکاری کند تا آنها را به خوبی نگهداری و در حالت کار نگه دارد.

در انگلستان چندین مسابقه با هدف الهام بخشیدن به نسل بعدی مهندسان برگزار می شود. بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است که کارکنان آینده این بخش به شدت به برق متکی خواهند بود. استفاده از سوخت های فسیلی به سرعت در حال تبدیل شدن به غیر قابل دوام شدن است. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. یک شرکت مهندسی برای رشد نیاز به سود مناسب دارد. اگر سربار خیلی زیاد باشد، شرکت در نهایت سقوط خواهد کرد. قیمت بنزین در سال های اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است. اگر آنها حتی بالاتر بروند، استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل با سوخت فسیلی بسیار پرهزینه خواهد بود.

انتشارات

اثرات زیست محیطی نیز باید در نظر گرفته شود. هرچه انتشار کربن بیشتر در جو منتشر شود، تغییرات آب و هوایی بدتر خواهد شد. به منظور مقابله با این موضوع، برخی از کشورها حتی قوانینی را برای جلوگیری از انتشار کربن بیش از حد توسط شرکت ها وضع کرده اند. علاوه بر این، اگر عموم مردم ببینند که یک شرکت مهندسی از گزینه‌های سبزتر استفاده می‌کند، آنها را ترجیح می‌دهند. بنابراین، تحرک الکترونیکی می تواند برای روابط عمومی شرکت معجزه کند.

بسیاری از وسایل نقلیه الکترونیکی عمداً طوری طراحی شده اند که شبیه خودروها و کامیون های سنتی به نظر برسند و عمل کنند. این برای این است که مردم سریعتر به آنها عادت کنند. به اسکومورفیسم معروف است. در نتیجه زمان کمتری برای شرکت‌های مهندسی برای اصلاح لجستیک خود می‌گیرد. آنها همچنین می توانند از SWIFT برای به حداکثر رساندن کارایی خود استفاده کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image


عزیزانی که مایل به همکاری با ما در حوزه ی مدیریت قسمت های مختلف سایت هستند، میتوانند مدارک و رزومه خود را برای ما ارسال نمایند .