brex.ir
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۷۴ بازدید

چگونه تیم های مهندسی می توانند مدیریت قرارداد را ساده کنند

چگونه تیم های مهندسی می توانند مدیریت قرارداد را ساده کنند

چگونه تیم های مهندسی می توانند مدیریت قرارداد را ساده کنند

یکی از بزرگترین سردردهایی که تیم های مهندسی با آن مواجه هستند، مدیریت قراردادها است. قراردادهای زیادی برای امضا با ذینفعان مختلف، مانند تامین کنندگان مواد، پیمانکاران فرعی، ارائه دهندگان خدمات، پرسنل و غیره وجود دارد.

اما نکته خوب این است که تیم های مهندسی می توانند مدیریت قرارداد را با نرم افزار مدیریت چرخه عمر قرارداد ساده کنند.

نرم افزار مدیریت چرخه عمر قرارداد (CLM) چیست؟

نرم افزار مدیریت عمر قرارداد یک محصول SaaS است که برای ساده سازی چرخه عمر قراردادها از مرحله شروع تا مرحله مدیریت و بایگانی طراحی شده است. نرم افزار مدیریت قرارداد از طریق اینترنت مستقر شده است. یک مثال خوب از CLM Precisely است که وب سایت آن https://precisely.se/ به کسب و کارها کمک می کند تا چرخه عمر قراردادهای قراردادی را به روش مدرن ساده کنند.

نرم افزار CLM چگونه کار می کند؟

تیم های مهندسی می خواهند در زمان و منابع صرفه جویی کنند. اینجاست که نرم‌افزار مدیریت قرارداد وارد می‌شود. این ابزارها با الگوهایی ارائه می‌شوند که به تیم‌های حقوقی کمک می‌کنند تا قراردادهای انبوه و قالب‌های قرارداد را بر اساس پرسشنامه‌های نوآورانه ایجاد کنند. نرم افزار مدیریت قرارداد از هوش مصنوعی برای توسعه قراردادهای دارای ساختار مناسب و الزام آور قانونی استفاده می کند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ سیستم های مدیریت قرارداد، اتوماسیون است. این ابزارها از فناوری نوآورانه برای خودکارسازی وظایف تکراری استفاده می‌کنند تا تیم‌های مهندسی بتوانند روی کار روی زمین تمرکز کنند و بر وظایف مدیریت قرارداد استرس نداشته باشند. دیگه چی؟ نرم افزارهای CLM به اندازه کافی هوشمند هستند تا وظایف قراردادی را که نیاز به توجه دارند یادآوری کنند و در نتیجه خطاهای انسانی را حذف کنند.

نرم افزار مدیریت قرارداد نیز مفید بوده است، به خصوص در طول این بیماری همه گیر که جلسات امضای قرارداد فیزیکی دیگر گزینه ای نیست. این نرم‌افزارها امکان همکاری از طریق اینترنت را فراهم می‌کنند تا طرف‌های مورد نیاز بتوانند از راه دور قراردادهای قراردادی را امضا کنند. همچنین نظارت بر هر مرحله از قرارداد بدون جلسات فیزیکی یا حتی تماس تلفنی امکان پذیر است. جالب توجه است که نرم افزار مدیریت چرخه عمر قرارداد به طرف های مختلف اجازه می دهد تا قراردادهای قانونی را به صورت آنلاین با استفاده از eSignatures امضا کنند.

بسته بندی

در واقع، تیم های مهندسی می توانند قرارداد را با نرم افزار مدیریت قرارداد آسان و بدون دردسر کنند. این راه حل های قرارداد آنلاین کارایی تیم های حقوقی را در قرارداد افزایش می دهد و اثبات آینده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image


عزیزانی که مایل به همکاری با ما در حوزه ی مدیریت قسمت های مختلف سایت هستند، میتوانند مدارک و رزومه خود را برای ما ارسال نمایند .