brex.ir
پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۹۳ بازدید

مهندسان چگونه می توانند از رفاه خود مراقبت کنند

مهندسان چگونه می توانند از رفاه خود مراقبت کنند

مهندسان چگونه می توانند از رفاه خود مراقبت کنند

کار در بخش مهندسی می تواند استرس زا باشد. با روزهای کاری طولانی و از نظر فیزیکی سخت، همراه با استرس کار کردن با ضرب‌الاجل‌های سخت و با بودجه‌های محدود، طبیعی است که رفاه یک مهندس آسیب ببیند. خوب، دیگر نگران نباشید، زیرا در اینجا نکاتی در مورد اینکه مهندسان چگونه می توانند از سلامت ذهنی خود مراقبت کنند، وجود دارد که مطمئناً تأثیر مثبتی بر کار آنها نیز خواهد داشت.

وقت گذاشتن برای استراحت

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما صرف کمی زمان برای استراحت و بازگرداندن قدرت می تواند به بهبود سلامت ذهنی شما کمک کند. صنعت مهندسی می تواند یک زمینه کاری شدید و سخت باشد، به این معنی که زمانی که زمان خالی از کار دارید، بسیار مهم است که از کار بیفتید. بنابراین، چه خواندن کتاب، تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان، یا رفتن به پارک با خانواده در آخر هفته‌ها، هر چیزی که به شما کمک می‌کند تا آرامش خود را بازگردانید، مطمئن شوید که زمانی را برای انجام آن اختصاص می‌دهید.

اعتماد به نفس

همه ما می‌توانیم هر از گاهی روی اعتماد به نفس شخصی خود کار کنیم، و مهندسان نیز تفاوتی ندارند. قرار گرفتن در چنین محیط تیم محوری می تواند تأثیری بر نحوه دید ما از خودمان بگذارد، بنابراین ایجاد اعتماد به نفس می تواند تأثیر مثبتی بر نحوه تعامل ما با تیم مهندسیمان داشته باشد. اگر اعتماد به نفس بدن شما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، ایمپلنت‌های با کیفیت بالا از Motiva UK می‌توانند چیزی باشند که می‌خواهید در نظر بگیرید. هنگامی که زنان در مورد اندازه سینه های خود مطمئن نیستند، Motiva UK برای ارائه ایمپلنت هایی با کیفیت بالا و ایمن برای قرار دادن در بدن ما شهرت خوبی دارد. Motiva UK می تواند برخی از بهترین نتایج ایمپلنت را در این صنعت به رخ بکشد و به زنان در سراسر جهان کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خود و بدنشان داشته باشند.

صحبت کردن

مهندسی اغلب یک بخش تحت سلطه مردان است، و به خوبی شناخته شده است که مردان، به ویژه، می توانند با باز کردن احساسات خود و ابراز احساسات عمیق تر خود مبارزه کنند. صحبت کردن می تواند به بهبود رفاه ما کمک کند، و به ما اجازه می دهد تا چیزهایی را که احساس می کنیم توصیف کنیم و هر گونه راهنمایی لازم را برای مقابله با مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شویم، دریافت کنیم. مهندسان در یک محیط استرس زا کار می کنند، بنابراین صحبت با همسالان یا حتی یک درمانگر گهگاه می تواند به آزاد کردن فضایی در ذهن کمک کند تا به تمرکز روی کار در دست انجام شود. از بین بردن این احساسات عمیق تر می تواند منجر به استرس شود و در نهایت باعث فرسودگی شغلی شود که می تواند ما را از بهترین عملکرد خود در محل کار با تیم مهندسی خود باز دارد.و ممکن است نیاز به مرخصی داشته باشد. به همین دلیل، مهندسان باید همیشه آماده صحبت با دیگران در مورد احساساتشان باشند و از هرگونه ناامیدی فروخورده ای که می تواند تأثیر منفی بر رفاه آنها داشته باشد، خلاص شوند.

انجمن مهندسین صنایع حرفه ای ایران

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image


عزیزانی که مایل به همکاری با ما در حوزه ی مدیریت قسمت های مختلف سایت هستند، میتوانند مدارک و رزومه خود را برای ما ارسال نمایند .